SERVICE DESK BREIDT UIT

TWS optimaliseert op dit moment haar service desk tools en processen waardoor het service niveau nog hoger wordt. Al geruime tijd biedt TWS haar klanten, door middel van de servicedesk, de zekerheid van deskundige ondersteuning met gegarandeerde responstijden bij verstoringen of vragen over verbindingen of verbindingsdiensten.

TWS heeft geen helpdeskmedewerkers, maar opgeleide netwerk engineers die u direct te woord staan. Daarom kunnen wij u vaak kordaat en slagvaardig al uw vragen en storingen op het gebied van datacommunicatie oppakken. Mocht een oplossing niet telefonisch/op afstand geboden kunnen worden, dan staan onze on-site engineers voor u klaar om op uw locatie de juiste ondersteuning te bieden.

Het NOC (Network Operations Center), dat onderdeel uitmaakt van de TWS servicedesk, houdt 24/7 de “gezondheid” van uw netwerk bij. Bij een (dreigende) storing kunnen onze engineers dus direct reageren en werken aan een oplossing. Vaak gebeurd dit al voor dat uw gebruikers iets merken.

Op basis van beveiligde verbindingen zijn engineers van TWS in staat op ieder moment vanaf elke plaats ondersteuning te geven in geval van calamiteiten. Het Service Level bepaalt hierbij welke niveau de ondersteuning heeft en de garanties in termen van responstijd.

TWS service desk

Gerelateerd nieuws

Datum: 10 maart 2021
Het COVID-19 virus heeft ons voor een grote uitdaging gezet. Social distancing wordt ingez...
Datum: 28 januari 2021
Yes! TWS groep is uitgeroepen tot Ambition Partner of the Year van Eurofiber Nederland.  ...
Datum: 15 januari 2021
Aruba, Curaçao en Sint Maarten zijn drie zelfstandige landen binnen het Koninkrijk der Ne...

Terug naar het nieuwsoverzicht